خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
یوسفی:

تزلزل مدیریتی در برخی دستگاه‌های استان خوزستان مشهود است/بدون لکنت زبان از حق مردم این استان دفاع می‌کنم

نماینده مردم اهواز در مجلس، با انتقاد از تزلزل مدیریتی در برخی دستگاه‌های استان خوزستان و انتصاب مدیران فاقد برنامه تاکید کرد که در حمایت از مردم این استان با قاطعیت بر روند فعالیت مسئولان مربوطه نظارت خواهد کرد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان موضوعات حوزه انتخابیه که جهت پیگیری در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: در ابتدا از مردم شریف حوزه انتخابیه و مناطق محروم و کمترتوسعه یافته این منطقه تشکر می‌کنم که بر من منت گذاشتند تا به عنوان خادمشان مجدد توفیق خدمت در مجلس شورای اسلامی به مردم بخصوص اقشار ضعیف و متوسط، مناطق محروم، بازنشستگان، معلمان، کارمندان و نیروهای شرکتی در وزارتخانه‌های نفت، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، علوم، نیرو، جهاد کشاورزی و ....را داشته باشم.

نماینده مردم  اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنده قطعا پیگیر موضوعات اقتصادی و اشتغال که دغدغه اصلی مردم است، خواهم بود که باید به صورت کلان در کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: البته در این زمینه ما قانونگذاری می‌کنیم اما این دولت‌ها هستند که باید قانون را اجرا کنند تا مشکلات مردم حل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اولویت بعدی در حوزه تامین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه آب و فاضلاب و توسعه شهری است که مردم استان خوزستان از آن گلایه دارند و متاسفانه برغم اقدامات مطلوبی که توسط نظام جمهوری اسلامی در این زمینه انجام شده است اما شاهد تا حدودی تزلزل مدیریتی بخصوص در برخی دستگاه‌ها در استان خوزستان هستیم.

وی افزود: متاسفانه اغلب مدیرانی که بر سرکار می‌آیند، پاسخگو نیستند و باز هم نفرات بعدی که جایگزین آنها می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات ارائه نمی‌دهند و هرچند گفته‌اند که نمایندگان مجلس در این زمینه دخالت نکنند اما ما همچنان بر روند فعالیت مسئولان مربوطه نظارت خواهیم کرد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید باید مشخص شود مدیران با چه شاخص‌ها و برنامه‌هایی انتخاب می‌شوند تا بتوانیم از بعد نظارتی، نحوه اجرای این برنامه‌ها را پایش کنیم بنابراین بنده بدون هیچ لکنت زبانی این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377033
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار